Vragen over het vullen van het ‘portal’ van de gecontracteerde zorgaanbieders
De meest voorkomende vragen zullen wij hier gaan beantwoorden.
Hoe maak ik een kopie van mijn inschrijving in Negometrix
Aanbieders die zich hebben ingeschreven in Negometrix en zijn gegund op / toegelaten tot één of meerdere percelen, kunnen een kopie maken van hun inschrijving. Oftewel, het is via Negometrix mogelijk om de eigen inschrijving te exporteren. Hierdoor heeft u altijd de juiste informatie en de juiste producten en prijzen bij de hand.
Hoe stel ik als zorgaanbieder vragen over een lopende tender [inkoop]
Omdat overeenkomsten tot stand komen via Negometrix, moeten ook alle vragen over een lopende tender (inkoop) in Negometrix worden gesteld. Dit kan via ‘Vraag & Antwoord’. Hulp nodig? De helpdesk van Negometrix staat voor u klaar als u bij het invoeren van uw vraag (of bij het inzien van het antwoord) vastloopt. Overigens is de reden om vragen via Negometrix te stellen, dat de gehele communicatie met aanbieders die zich inschrijven via dit systeem loopt. De gemeenten willen zo borgen dat antwoorden op vragen correct, eenduidig en tijdig worden gegeven.
Ik wil een wijziging doorgeven mbt mijn bedrijfsgegevens [AGB, naamvoering, rechtsvoering etc.] Wat moet ik doen?
Neem hierover z.s.m. – voorafgaand aan een wijzigen – contact op met onze inkopers via inkoop@sociaaldomeinmlo.nl. In veel gevallen heeft de wijziging (vergaande) administratieve implicaties voor u als aanbieders, maar ook voor de regionale backoffices.